Dokumenti:
Spēle
| 45:00 | HK Tukums | Vārtsargs atstāj vārtus | #1 Reinis Misiņš |
| 45:00 | Ice Academy | Vārtsargs atstāj vārtus | #39 Anna Kharkivska |
| 45:00 | 3. perioda beigas | ||
| Metieni pavisam |
Ice Academy: 0 HK Tukums: 0 |
||
| Iemetieni pavisam |
Ice Academy: 0 HK Tukums: 0 |
||
| 43:35 | Ice Academy | Vārti - 7:3 | #9 Ilona Kipria |
| 41:30 | HK Tukums | Vārti - 6:3 | #10 Alberts Immermanis |
| 39:36 | HK Tukums | Vārti - 6:2 | #10 Alberts Immermanis |
| 36:06 | Ice Academy | Nepareizs uzbrukums
2 min (36:06-38:06) |
#23 Artūrs Bruševics |
| 35:24 | HK Tukums | Klupināšana
2 min (35:24-37:24) |
#11 Alekss Dāvidsons |
| 34:04 | HK Tukums | Vārtsargs stājas vārtos | #1 Reinis Misiņš |
| 34:04 | HK Tukums | Vārtsargs atstāj vārtus | #35 Eduards Barkovs |
| 34:04 | Ice Academy | Vārti - 6:1 | #19 Miķelis Grodskis |
| 31:20 | Ice Academy | Vārti - 5:1 |
#9 Ilona Kipria
#31 Laima Krinkele |
| 30:26 | Ice Academy | Vārti - 4:1 |
#11 Mihails Niklass
#34 Magnuss Uga Zviedris, #31 Laima Krinkele |
| 30:00 | HK Tukums | Vārtsargs stājas vārtos | #35 Eduards Barkovs |
| 30:00 | HK Tukums | Vārtsargs atstāj vārtus | #1 Reinis Misiņš |
| 30:00 | 3. perioda sākums | ||
| 30:00 | 2. perioda beigas | ||
| 27:25 | Ice Academy | Vārti mazākumā - 3:1 | #13 Karina Tomilova |
| 27:04 | Ice Academy | Klupināšana
2 min (27:04-29:04) |
#8 Kristens Johansons |
| 21:01 | HK Tukums | Vārti - 2:1 | #27 Leo Pīrs |
| 15:00 | 2. perioda sākums | ||
| 15:00 | 1. perioda beigas | ||
| 14:03 | Ice Academy | Vārti - 2:0 |
#34 Magnuss Uga Zviedris
#9 Ilona Kipria |
| 10:28 | Ice Academy | Klupināšana
2 min (10:28-12:28) |
#13 Karina Tomilova |
| 09:25 | HK Tukums | Bloķēšana
2 min (09:25-11:25) |
#5 Edvards Bērziņš |
| 07:13 | Ice Academy | Vārti - 1:0 | #34 Magnuss Uga Zviedris |
| 04:05 | Ice Academy | Klupināšana
2 min (04:05-06:05) |
#34 Magnuss Uga Zviedris |
| 00:00 | HK Tukums | Vārtsargs stājas vārtos | #1 Reinis Misiņš |
| 00:00 | Ice Academy | Vārtsargs stājas vārtos | #39 Anna Kharkivska |
| 00:00 | 1. perioda sākums | ||